Čtvrtek, 28 března, 2024
- Reklama -události

Jak to dělají, že mají úspěch na sociálních sítích? Takové foto zaručí nejvíce lajků

Redakce doporučuje

Naoko náhodná momentka vůbec není až tak náhodná.

Facebook a Instagram se každoročně řadí mezi top 5 nejpopulárnějších sociálních sítí na světě. Není proto divu, že každý tam chce mít své konto a sledovat, co se děje a co dělají ostatní.

Mezi samozřejmost patří postovanie svých fotografií. Které vám přinesou největší úspěch?

Každý z nás používá Facebook nebo Instagram na denní bázi. Jednak je to určitý zdroj informací, ale zároveň je používáme na zahnání nudy či sledování života druhých. Rádi si tam zveřejňujeme i fotky z našeho každodenního života a čekáme, kolik Pacík ​​dostaneme.

největší úspěch
Mezi fotky, které lidé ostatním s radostí a bez problémů olajkujú patří všechny velké a průlomové životní události a okamžiky. „Jsou to hlavně fotografie z významných životních událostí jako narození dítěte, zásnuby a svatby. Po nich mají velký úspěch i fotky z dovolené a narozeninových párty, „vyjmenoval digital marketing leader FinGO.sk Michal Dragan.

Samostatnou úspěšnou kategorií fotek jsou děti a rodina, kde všichni vypadají štěstí či například zvířata. „Děti fungují vždy! Často se například politici, kteří si budují popularitu, ukazují na sociálních sítích s rodinou a zveřejňují, jak spolu tráví volný čas, „doplnil odborník na sociální sítě.

Najlajkovanejšie celebrity
Sociální sítě se staly samozřejmostí i pro celebrity, které tak odhalují kousek ze svého soukromí. Mezi nejvíce lajkovanú fotku na světě s počtem 18,5 milionu Pacík ​​patří fotka Kylie Jenner z klanu Kardashian, na níž svou dceru Store drží za ruku.

V první top 20-tce jsou i Jennifer Aniston s fotkou s herci z Přátel, Dwayne Johnson a jeho svatební fotografie, narozeninová párty Cristiana Ronalda, těhotenské bříško Beyoncé či zásnuby Justina Biebera.

Jak se vyfotit
Návod jak by měla vypadat správná fotka na sociální síti, která ostatních ohromí a věnují vám srdíčko či paleček nahoře, je jednoduchý.

„Fotografie musí v lidech vyvolávat pozitivní emoci. Zároveň by měli lidé z fotky vědět vyčíst o co jde už na první pohled i bez toho, aby si přečetli popis, „radí odborník.

Co hýbe světem
Sociální sítě často podléhají různým trendům nebo výzvám, které následně napodobují lidé po celém světě. I ty vám určitě zaručí množství lajků.

„Nejznámější byla určitě kbelíková výzva. Velmi populární byla naposledy koláž, jakou profilovou fotku máte na Facebooku, Twitteru, LinkedIne a TINDRA. To fungovalo a bylo to dost vtipné. Výzva však musí být opravdu zajímavá, aby se do ní zapojili ve větším i běžní lidé. Případně když vidí, že se zapojila i nějaká jejich oblíbená celebrita a oni chtějí být jako ona, „prozradil Dragan.

Všude samé úsměvy
Je přirozené, že na sociální sítě s cílem získat co nejvíce lajků poštou jen pozitivní fotografie.

„Je to prostě taková lidská vlastnost, že v očích druhých chceme vypadat lépe, jací ve skutečnosti jsme. Snažíme se ukazovat věci tak, jak chceme, abychom byli vnímáni. Když chci být vnímán jako sportovec, tak budu prioritně zveřejňovat fotky jako běhám či kole a ne jako žvýkáme fast food, „zasmál se odborník na sociální sítě.

Důvod, proč si na net dáváme pouze fotky, na kterých vypadáme super je jednoduchý a souvisí s naší psychikou. „Každý se rád pochlubí tím, že mu je dobře nebo tím, co se mu podařilo. Je to určitá forma sebeprezentace v kladném slova smyslu, „uvedl psycholog Robert Máthé.

Při zveřejňování si důsledky svého jednání neuvědomujeme. Prostě to tak chceme. „Když někdo dává veřejně na známost, jak mu je, neuvažuje o tom, zda je správné nebo nesprávné, ale uvažuje jen nad tím, čím se pochlubit před ostatními, nebo co mu jiní mohou závidět,“ doplnil psycholog.

hastag ke každé fotce

Už dávno neplatí, že čím více hashtag, tím populárnější fotka. „Když člověk používá mnoho hashtag, tak to nemusí vypadat dobře. Zároveň nemá smysl používat velmi obecné hashtag. Když si přidám k fotce například #love, tak to mi nijak nepomůže, protože za sekundu se stejným popisem přibude několik milionů fotek. Spíše je lepší volit takové popisy, které mají smysl. Počet 5 až 6 hastagov je postačující. Méně je někdy více, „uzavřel digital marketing leader FinGO.sk Michal Dragan.

- Reklama -magazin
- Reklama -PR článek

Nejnovější články

Elektronická úřední deska DigiDay opravdu není jen nějaká “telka” a navíc má nejnižší spotřebu na trhu

Před nedávnem telefonoval kolega z obchodního oddělení společnosti DigiDay starostovi jedné tuzemské obce. Při rutinní otázce, zda v místě...
- Reklama -magazin

Více od autora

- Reklama -spot_img